TOPlist

Forum WoW gildy Pilsner Urquell

Povídání pro členy i nečleny *** Informace pro nováčky *** kdo z členů guildy nemá přístup do interní části fóra, napište Vincerindovi E-mail

Nejsi přihlášen

#1 08.11.2010 13:40:40

Angélique
Abstinent
Registrovaný: 08.11.2010
Příspěvky: 3

Přihláška - Angélique

Přezdívka ve hře: Angélique

Class: Paladin

LvL: 70 (samozřejmě expím dál)

Profese: Mining & Engineering

Alty: Zatím nemám

Real Life: Věk - 21, Bydliště - Sokolov, student na vejšce, Zájmy - Metal



Moje hráčská minulost:

Na realmu Wildhammer jsem nováček a tenhle paladin je tady moje první postava. WoWko hraju téměř tři roky (začínal jsem rovnou na offíku), aktivně pařim na realmu Thunderhorn v guildě Zatracenci. Na TH mám plnej počet postav (všechny na Hordě).. a právě proto jsem přišel sem na WH kde bych chtěl hrát za Allianci.
Na TH mám čtyři 80tky (priest, rogue, warrior a hunter), dvě 70tky (paladin a warrior č. 2:)) a zbytek dalších postav zhruba okolo padesátého lvl. Největší zkušenosti mám rozhodně jako holy priest, odhealoval jsem si progress prakticky všech raidů wotlk s vyjímkou snad jen Malygose. S rogunou jsem raidoval ještě za burning crusade a prošel jsem si Karazhanem, ZA a Gruulem.. během wotlk jsem s roguem odchodil pouze Naxx. No a s warriorem se nepravidelně zúčastňuju pugů ICCčka a mnoha dalších fan akcí jako je třeba farma ZG atd. :-)



Zkušenosti s MMORPG:

Pouze World of Warcraft



Proč chci do Pilsner Urquell a co od toho očekávám:

V prvé řadě bych chtěl říct, že mě hodně okouzil originální název Vaší guildy :-) ...jinak bych chtěl říct, že zhruba plus minus co hraju WoW tak vím že tahle guilda existuje a tedy má za sebou už jistě nějakou historii a proto bych se chtěl přidat právě k Vám. Očekávám, že zde najdu nové přátelé se kterýma se dá dobře pokecat, zajít si třeba nějaký hera.. zkrákta pohoda. :-)

Offline

 

#2 08.11.2010 15:05:32

Stin
Master Štamgast
Registrovaný: 20.01.2006
Příspěvky: 619

Re: Přihláška - Angélique